اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کنکور

 

توصیه می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید به خصوص اگر یکی از نزدیکانتان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول یا متوسطه دوم تحصیل می کند. وضعیت بد پاسخگویی به سوالات ریاضی کنکور موجب شده است تا ارزش این درس حتی با توجه به ضریب کمی که دارد به شدت افزایش پیدا کند زیرا درسی است که اکثر دانش آموزان و داوطلبان با آن مشکل دارند و گاهی اوقت یک تست ریاضی می تواند رتبه را تا هزار عدد جابجا کند. پکیج جامع پایه هشتم حرف آخر شامل دروس علوم، ریاضی، زبان، ادبیات و پیام های آسمانی است که اساتید مطرح کشور در مجموعه حرف آخر با روش های نوین و جدید به صورت کاملا مفهومی و شهودی آن را تدریس کرده اند. موسسه حرف آخر تنها مجموعه و در حال حاضر تنها مجموعه ای در ایران است که با تیم تصویرسازی با تکنولوژی انیمیشن فیلم های آموزشی دبیرستان و کنکور را در قالب دی وی دی های آموزشی ارائه می کند. بعد از تهیه دی وی دی های حرف آخر می توانید با مشاورین ارشد موسسه حرف آخر تماس گرفته و برای هر پکیج برنامه و مشاوره دریافت نمایید. درس ریاضی از دروس چالش برانگیز در رشته تجربی می باشد و متاسفانه از سوی دانش آموزان مورد کم لطفی نیز قرار گرفته شده است.

اما در تدریس های این موسسه ویژگی های بسیار جالبی نهفته است که به باعث شده است تا دانش آموزان زیادی هر سال با کمک آن به نتیجه برسند و از طرفی محبوبیت فراوانی که کسب کرده است به دلیل سهولت یادگیری با تدریس های بی نظیر اساتید در این مجموعه بوده است و در ادامه به صورت کامل در مورد تمامی این ویژگی های توضیحاتی ارائه میشود تا بتوانید از نزدیک با این موسسه آشنا شوید. اما این ماجرا اصلا خوب نیست زیرا در شرایط پر استرس کنکور دانش آموز ممکن است نام خود را فراموش کند و احتمال به یاد آوردن صد ها فرمول برای فیزیک کار به شدت دشواری است اما با تدریس استاد پیمان کامیار در فیزیک این مجموعه کل مطالب با کمک الگو آموزش داده می حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور شود. به ندرت پیش می آید با یک داوطلب کنکور مواجه شد که نام موسسه حرف آخر را نشنیده باشد. هر چند با تعدد منابع آموزشی این موضوع به یک دغدغه بزرگ نیز تبدیل شده است. از ویژگیهای برتر و متمایز این برنامه میتوان به استفاده از اساتید موسسه برای برنامه ریزی تخصصی هر درس اشاره کرد. از دیگر ویژگی های آموزش های این پایه می توان به آموزش جامع و کامل کتاب درسی دانش آموزان در سطحی بسیار وسیع و با حل کل فعالیت ها و کار در کلاس ها ارشاره نمود که می توان به جرات گفت که حتی بالاتر از سطح کتاب درسی انجام شده است.

یکی از پایه های آموزشی بسیار پر اهمیت که مطالب آن در سال های بعد و مقاطع بالاتر نیز تکرار خواهد شد پایه هشتم می باشد. موسسه حرف آخر پایانی است برفراموشی مطالب ، دی وی دی های حرف اخر سبک جدیدی از آموزش کنکور را پایه گذاری کرده اند ، به منظور ذخیره مطالب در نیمکره راست مغز داوطلبان کنکور، کلیه دروس را به صورت انیمیشن تدریس کرده اند. اما اولین دغدغه ای که برای شروع یادگیری دارند، پیدا کردن بهترین منبع آموزشی می باشد، منبعی که به کمک آن بتوانند خود را برای کنکور آماده کنند. انتشارات حرف آخر در سال 1390 با مدیریت استاد مطرح و بنام صدا و سیمای ایران استاد عبدالرضا منتظری شروع به کار کرد. موسسه حرف اخر فعالیت خود را از 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری برای تولید محتواهای آموزشی دبیرستان و کنکور شروع کرد و امروز توانسته است فعالیت خود را گسترده کند و تمامی مقاطع ابتدایی و دبیرستان را پوشش دهد. اما در کنار تهیه محصولات مشاورین موسسه نیز در کنار شما خواهند بود و میتوانید از تجربیات آن ها نیز استفاده کنید تا بالاترین بازدهی ممکن را در مسیر کنکور کسب نمایید. موسسه ای که سبک جدیدی از آموزش را بنیان گذاری کرده است و در حال حاضر به یکی از موسسات محبوب آموزشی تبدیل شده است.

حرف آخر با تدریس توانسته یکی از بهترین مجموعه آموزشی را برای دانش آموزان متوسطه اول آماده کند و از الان با سکوی پرتاب حرف آخر به سوی موفقیت در کنکور پیش بروند. در لایه اول با کمک انیمیشن و شهودی سازی صفر تا صد آموزش هر مبحث برای دانش آموز به تصویر کشیده شده است و در این لایه آموزش در اختیار وی قرار داده می شود. در ابتدا آموزش های خود را صرفا برای درس ریاضی تولید می کرد و مدرس این درس که مدیر عامل حرف آخر هم می باشد یعنی استاد منتظری آموزش شهودی ریاضی را ارائه می داد که طرفداران مخصوص و اندک خود را تجربه با کیفیت ترین آموزش‌های کنکور با موسسه حرف آخر داشت. هم چنین حرف آخر برای دانش آموزانی که در مقطع متوسطه اول و ابتدایی هستند نیز محتوای آموزشی تولید می کند و برای آن ها هم آموزش منحصر به فرد خود را به کار برده است و این مژده را می توان به این دانش آموزان داد که اگر در یادگیری مطالب مشکل دارند اصلا نگران نباشند چر ا که با استفاده از حرف آخر می توانند مطالب را به خوبی یاد بگیرند و تا مدت ها در ذهن خود بسپارند. همین امر باعث میشود دانش آموز بتواند در مدت زمان کمتری دروس خود را به اتمام برساند و زودتر وارد مرور دروس خود شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد معرفی سایت حرف آخر برای دانش آموزان ابتدایی تا کنکور لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی