اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کنکور

از مهمترین ویژگی های حرف آخر میتوان به انسجام میان کل تدریس ها و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز جهان برای آموزش میباشد که آن را با نام پویا نمایی میشناسیم. مانند هم است. همین انسجام یادگیری با این موسسه را بسیار لذت بخش کرده است. در قسمت دوم هم نوبت به تثبیت و تسلط خواهد رسید و در این قسمت دانش آموز بیست آزمون جامع شبیه ساز کنکور در اختیار خواهد داشت که مانند یک آزمون معمولی نیست بلکه نزدیک ترین شباهت را به سوالات کنکور دارد و از طرفی در آزمون ها تکنولوژی پاسخنما استفاده شده است و با هر آزمون داوطلب یک بار کل دروس را مرور نیز خواهد کرد. از دروس تاثیر گذار این پایه می توان به دو درس ریاضی و علوم تجربی اشاره کرد که علوم خود زمینه ساز 4 درس چالش برانگیز در متوسطه دوم خواهد بود که بایستی برای جلوگیری از ایجاد مشکل بیش از بیش به این درس کلید توجه داشت ریاضی نیز از همان ابتدای مسیر آموزش یکی از درس های چالش دار آموزش برای دانش آموزان است که توجه خاصی را می طلبد. آزمون هایی که کاملا شبیه ساز کنکور بوده و از طرفی با تکنولوژی پاسخنما با هر آزمون داوطلب یک بار قادر خواهد بود کل مطالب مطالعه شده را مرور کند.

از جمله ویژگی های این محصول آموزشی می توان به آموزش کاملا شهودی و بر پایه الگو سازی اشاره کرد که باعث شده تا این محصول به کم حجم ترین محصول آموزشی کنکور تبدیل شود به نحوی که صفر تا صد عربی توسط مدرس همراه با حل یک بانک تست در قالب 25 ساعت در اختیار دانش آموز قرار می گیرد و با توجه به آموزش بنیادی این محصول دیگر تفاوتی ندارد که داوطلب ده ها سال از کنکور فاصله گرفته است یا جدیدا فارغ التحصیل شده زیرا همه می توانند از آموزش های آن استفاده کنند و نتیجه بگیرند. آیا تاکنون به این موضوع توجه کرده اید که چرا دانش آموزان در آزمون های مبحثی که توسط موسسات کنکوری که قبل از آزمون های جامع برگزار می شود خوب حرف آخر انقلابی در آموزش دروس دبیرستان و کنکور عمل می کنند. چنین آموزشی به صورت کامل از طرف مخاطب و داوطلبان کنکور تجزیه و تحلیل و درک خواهد شد و دیگر نیازی به حفظ کردن دروس نخواهد بود. پویا نمایی یعنی استفاده از انیمیشن و الگو در آموزش که به درک آسان مطالب کمک میکند و از طرفی داوطب با کمک این روش دیگر نیازی به حفظ کردن نخواهد داشت و نتیجه اینکار هم جلوگیری از فراموشی زود هنگام است.

انیمیشن هایی که داوطلب را به عمق هر مبحث خواهند برد و باعث یادگیری مفهومی این درس میشوند. به طور مثال پکیج 5 روز با حرف آخر یا محاسبات تا اطلاع ثانوی با همین شرایط به فروش حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور می رسند. بعد از تهیه دی وی دی های حرف آخر می توانید با مشاورین ارشد موسسه حرف آخر تماس گرفته و برای هر پکیج برنامه و مشاوره دریافت نمایید. موسسه ای که حدود 10 است محتواهای آموزشی خود را در زمینه آموزش دروس کنکور ارائه می داد و جدیدا آموزش خود را گسترده تر کرده و در حال حاضر مشغول ارائه محتوای های آموزشی خود برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد. موسسه حرف آخر از سال 1390 با همت مهندس عبدالرضا منتظری تاسیس شد و در ابتدای کار فعالیت خود را با تولید منابع آموزشی دبیرستان و کنکور شروع کرد و در حال حاضر تمامی مقاطع از ابتدایی گرفته تا متوسطه اول و دوم را پوشش داده و محتواهای آموزشی خود را تولید میکند. اما شاهکار دیگر حرف آخر که برای خیلی ها باورنکردنی بود اتمام کل دروس در دو ماه بود با پروژه 6040 حرف آخر به واقعیت تبدیل شد. موسسه ای که برترین محتواهای آموزشی را تولید و به صورت نشر دیجیتال در اختیار دانش آموزان قرار میدهد.

اما موسسه حرف آخر دارای ویژگی های بسیار محبوبی است که توسط دانش آموزان و والدین به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و در یک گزارش خبری به صورت کامل موسسه حرف آخر را معرفی خواهیم کرد و در ادامه نیز به معرفی پروژه بی نظیر این مجموعه با نام پروژه 6040 یا پروژه دو ماهه خواهیم رفت که صفر تا صد آموزش را با کمک آن در دو ماه میتوان به پایان رساند و به تسلط لازم برای کنکور دست پیدا کرد. البته در مقایسه قیمت محصولات نیز باید دقت کرد که با توجه به کیفیت آموزش در این موسسه نازل ترین قیمت هم برروی محصولات قرار داده شده است به نحوی که اگر مقایسه کنیم شاید برای هر ساعت آموزش دانش آموز مبلغی در حدود 000/20 تومان پرداخت کند و از بهترین آموزش برترین اساتید کنکور بهره مند شود. مزیت خوب پشتیبانی حرف آخر رایگان بودن آن است و برای استفاده از خدمات مشاوره ای این موسسه دیگر نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. یعنی دیگر خیال داوطلب راحت است که به هیچ منبع دیگری برای پیمودن مسیر کنکور نیازی نخواهد داشت و هر آنچه که نیاز دارد در قالب محصولات حرف آخر برای وی ارسال خواهد شد و تنها وظیفه ای که خواهد داشت اجرای برنامه تدوین شده توسط این موسسه است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد معرفی حرف آخر؛ آموزش ابتدایی تا کنکور با انیمیشن لطفا از سایت ما دیدن کنید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی