اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کنکور

با منابع موسسه حرف آخر و ویژگی های آن ها کاملا آشنا شدید و الان ممکن است برای تهیه محصولات حرف آخر سوال داشته باشید. اگر اهل مشاهده تلویزیون و شبکه های ملی باشید یا کمی به جستجو در شبکه های مجازی پرداخته باشید حداقل یک بار نام موسسه آموزشی حرف آخر را شنیده اید. برای تک تک مفاهیم که دانش آموز بتواند راحت تر درک کند و آن چه در ذهن مدرس می گذرد را مشاهده کند از انیمیشن های جذاب استفاده شده که دانش آموز را به عمق مطلب خواهد کشاند و حتی در قسمت قوانین نیوتون شعار مدرس این است که دانش آموز می تواند قوانین نیوتون را لمس کند. برترین تکنولوژی های آموزشی استفاده شده است تا هر چیزی که در ذهن مدرس می گذرد برای دانش آموز و داوطلب بتوان آن را نمایش داد و همین موضوع ظاهرا ساده باعث آموزش کاملا مفهومی شده است از طرف دیگر پروسه یادگیری با کمک شهودی سازی نیز به شدت آسان می شود. پروژه شصت چهل حرف آخر نقش کاتالیزور در آموزش را دارد به نحوی که در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش را میتوان با کمک آن به پایان رساند و این زمان آموزش دو ماه است یا همان قسمت اول نام پروژه یعنی قسمت 60. قسمت دوم هم اختصاص به مرور و تکرار و جمع بندی دارد که در این قسمت دانش آموز آموزش را فرا گرفته و نوبت به تسلط خواهد رسید.

البته جدا از تخفیفات بی نظیر موسسه حرف آخر هدایای ویژه ای نیز برای دانش آموزان عزیز دارد. یعنی اکنون دانش آموزان هفتم، هشتم و نهم هم میتوانند از تدریس های حرف آخر استفاده کنند و با کمک تکنولوژی و سبک مدرن آموزشی حرف آخر دروس این پایه را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرند و بهترین نتیجه ممکن را در یادگیری دروس خود مشاهده کنند. اگر کنکوری هستید یا یکی از اعضای خانواده تان در حال آموزش است این مطلب را انتها مطالعه کنید چون ممکن است این موسسه بتواند برای کسب موفقیت به شما نیز کمک کند. امروز در یک گزارش خبری وارد دنیای آموزش خواهیم شد و موسسه حرف آخر که یکی از تولیدکنندگان محتوای آموزشی از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم و کنکور می باشد را بررسی خواهیم کرد. در این قسمت 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور طراحی شده است و در اختیار داوطلب قرار داده میشود که حدود 5000 تست در این قسمت حل خواهد شد و با تکنولوژی پاسخنما در هر آزمونی که داوطلب حل خواهد کرد یک بار دروس خود را نیز مرور میکند یعنی با بیست آزمون حرف آخر در 40 روز علاوه بر تست انبوه، بیست دور دروس خود را نیز مرور خواهد کرد.

حرف آخر در بازه های زمانی مختلف بر اساس فاصله زمانی تا کنکور پروژه های خود را معرفی میکند که یکی از آنها پروژه هزار ساعته یا 4 ماهه و پروژه دیگر 6040 حرف آخر است. اما در کنار تهیه محصولات مشاورین موسسه نیز در کنار شما خواهند بود و میتوانید از تجربیات آن ها نیز استفاده کنید تا بالاترین بازدهی ممکن را در مسیر معرفی حرف آخر؛ آموزش ابتدایی تا کنکور با انیمیشن کنکور کسب نمایید. از بین تمام ویژگی هایی که با بررسی مجموعه حرف آخر می توان به آن ها رسید، اولین ویژگی که نظر مخاطب را به خود جلب می کند انسجامی است که مابین تدریس تمامی دروس وجود دارد، مثلا برای تدریس تمامی دروس این مجموعه از یک نوع قالب پاور پوینت، یک رنگ، یک فونت و یک اندازه استفاده شده است و در تدریس تمامی دروس هم شهودی سازی و الگو سازی به چشم می خورد همین موضوع باعث شده تا دانش آموز بتواند به صورت کامل با تمامی آموزش های این مجموعه ارتباط برقرار کند و صد البته که از لحاظ روانشناسی هم یک ویژگی فوق العاده اینجا وجود دارد، هر آن چیزی که دانش آموز برای موفق شدن در کنکور نیاز دارد در کنار محصولات حرف آخر در اختیار وی قرار داده خواهد شد و دیگر خیال وی از بابت منابع راحت است و دغدغه کامل کردن منابع را نخواهد داشت.

الگو را می توان به یک شاه حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور کلید تشبیه کرد. همانگونه که کل قفل ها را می توان با یک شاه کلید باز کرد برای حل کل سوالات یک مبحث استفاده کرد. همان طور که میدانید، ضریب درس عربی در کنکور سراسری ۲ است و نسبت به درسهایی مانند ادبیات فارسی و دینی کمتر است، اما به دلیل آنکه بیشتر داوطلبین کنکور این درس را دشوار میپندارند و قادر به کسب درصد بالا از آن نیستند، پاسخ دادن به هر تست آن میتواند شما را صدها پله به قبولی در رشته و شهر مورد نظر خود نزدیکتر نماید. اما به دلیل آنکه بیشتر داوطلبین کنکور این درس را دشوار میپندارند و قادر به کسب درصد بالا از آن نیستند، پاسخ دادن به هر تست آن میتواند شما را صدها پله به قبولی در رشته و شهر مورد نظر خود نزدیک تر نماید. با شنیدن نام فروشگاه ممکن است به یاد فروشگاه های حضوری بیفتید که در آن جا تمامی محصولات به ترتیب در قفسه ها وجود دارند و شما متناسب با نیاز خود آن ها را انتخاب خواهید کرد. حدود ده سال است که موسسه آموزشی حرف آخر در حال فعالیت می باشد. به همین منظور در این مقاله به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم تا با شیوه ها و روش های تدریس این موسسه توانمند و برند آموزشی کشور بیشتر آشنا شوید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تجربه با کیفیت ترین آموزش‌های کنکور با موسسه حرف آخر وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی