اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کنکور

عربی جامع حرف آخر (نظام جدید) اثری از استاد محمد واعظی است. استاد محمد واعظی پکیج عربی حرف آخر را برای داوطلبان نظام جدید کنکور آماده کرده است تا با صرف کمترین زمان و بدون هدر دادن بیش از حد انرژی تمامی درسهای کتاب های عربی دهم، یازدهم و دوازدهم را به طور کامل بیاموزند و تمامی مفاهیم را در حافظ بلند مدت خود نگاه دارند. انتشارات حرف آخر در سال 1390 با مدیریت استاد مطرح و بنام صدا و سیمای ایران استاد عبدالرضا منتظری شروع به کار کرد. از دیگر ویژگی های آموزش های این پایه می توان به آموزش جامع و کامل کتاب درسی دانش آموزان در سطحی بسیار وسیع و با حل کل فعالیت ها و کار در کلاس ها ارشاره نمود که می توان به جرات گفت که حتی بالاتر از سطح کتاب درسی انجام شده است. همچنین سبک آموزشی که تدریس این پکیج به کار گرفته شده است زمان آموزش را به حداقل رسانیده است و صفر تا صد عربی را با حل یک بانک تست در قالب 25 ساعت آموزش در اختیار دانش آموز قرار خواهند داد. اما جزوات حرف آخر اهمیت بسیار زیادی در اینجا دارند و هدف آن ها کاهش زمان نت برداری است یعنی داوطلب دیگر نیازی به نوشتن زیاد و ترسیم شکل ها و تصاویر ندارد زیرا تمامی اسلاید های آموزشی در داخل جزوات وجود دارد و همین امر زمان استفاده از لوح های آموزشی را به شدت کاهش خواهد داد.

اما فراموش نکنید که عربی مسیر رسیدن به موفقیت را برای داوطلب به شدت آسان می کند زیرا در کنکور فردی موفق است که بتواند از نقطه ضعف رقیبان به نفع خود است و یکی از این نقاط ضعف هم درس عربی محسوب می شود که با کمک عربی حرف آخر این مشکل به صورت حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور کامل حل خواهد. در کنار تمامی این محصولات داوطلب نیاز به راهنمایی دارد که در قالب برنامه دقیق حرف آخر و مشاوری که در اختیار او قرار داده خواهد شد این مشکل هم به صورت کامل حل می شود. در این قسمت داوطلبان می توانند 20 درصد از کل تدریس و آموزش و حل تست را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند، برای دریافت این پکیج فوق العاده کافیست تا همین الان عبارت "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا ازطریق مشاوران ارشد حرف آخر برای تهیه محصولات همراه مشاوره تخصصی با شماره های زیر اقدام کنید. یعنی هر آن چیزی که دانش آموز برای پیمودن مسیر کنکور نیاز دارد در اختیار وی قرار خواهد گرفت و تنها کاری که دانش آموز باید انجام دهد تلاش در اجرای برنامه ریزی دقیق موسسه است. در قسمت منابع آموزشی، صفر تا صد آموزش و هر آنچه داوطلب برای پاسخگویی به کنکور نیاز دارد در قالب لوح های آموزش ضبط و در اختیار وی قرار داده خواهد شد.

آموزش در قالب اسلاید های استاندارد و جذاب آموزشی که گاها 20 صفحه از کتاب درسی بصورت ساده و کاملا روان فقط در یک اسلاید آموزشی تدریس می شود و سبب می گردد دیگر دانش آموز از مطالعه و آموزش دلزده و خسته نشود. بسیاری از دانشآموزان به اجبار این درس را برای کنکور مطالعه میکنند. عربی از جمله دروسی است که داوطلبان رغبت زیادی از خود برای مطالعه این درس نشان نمی دهند و از طرفی آمار پاسخگویی به سوالات عربی کنکور هم به شدت نا مطلبوب است به نحوی که میانگین درصد کل شرکت کننده های رشته تجربی در درس عربی حدود 20 درصد است. کنکور آزمون پیش روی تمام دانش آموزان کشور است و در سال های اخیر افراد زیادی نیز بعد از طی کردن مراحل تحصیل و کسب مدرک مجدد تصمیم به شرکت در این آزمون میگیرند. این موسسه در سال جاری با توجه به مشکلاتی که در امر آموزش به وجود آمده تصمیم به تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان متوسطه اول کرده است. اما اگر از لحاظ هزینه مقایسه کنیم قیمت محصولات حرف آخر بسیار به صرفه است و برای هر ساعت آموزش داوطلب مبلغی کمتر از 20 هزار تومان پرداخت کرده است. تاثیری که پویانمایی بر تدریس درس عربی گذاشته است کاهش زمان آموزش است که کل عربی همراه با حل تست در 25 ساعت تدریس شده است یا مبحثی مانند ترجمه که 40 درصد سوالات عربی کنکور را به خود اختصاص می دهد در حدود 6 ساعت آموزش ارائه شده است.

در پایان روز پنجم هم با توجهی به تسلطی که پیدا کرده است قادر خواهد بود که به 40 تست قطعی از بودجه بندی کنکور پاسخ دهد. حرف آخر در سال های اخیر به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرده است و دلیل آن هم علاوه بر محتوای عالی این موسسه آموزشی، انسجام در تدریس تجربه با کیفیت ترین آموزش‌های کنکور با موسسه حرف آخر کل دروس است. سال نهم از مهم ترین سال های تحصیلی دانش اموزان است چرا که پلی مابین متوسطه اول و دوم است که این دو را به هم متصل می کند هر گونه بی توجهی و عدم آموزش صحیح و اصولی این پایه سبب ایجاد مشکلات فراوانی درمسیر آموزش دانش آموزان خواهد شد. همواره انتخاب یک منبع خوب هم از مشکلات اساسی کنکوری ها بوده است. محتواهای آموزشی موسسه حرف آخر در سال های اخیر فراگیر شده و به مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هم وارد شده است. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم همواره حرف آخر بر آن بوده که به دانش آموزان در جهت کسب بهترین نتیجه کمک کند و همین موضوع باعث شده است که در بازه های مختلف سال برروی منابع خود تخفیفات بی نظیری را لحاظ کند تا همه بتوانند از محصولات این موسسه استفاده کنند. علاوه بر تصویر سازی دومین ویژگی آموزشی در موسسه حرف آخر استفاده از الگو می باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر انقلابی در آموزش دروس دبیرستان و کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی