اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کنکور

از لحاظ روانشناسی محصولات حرف آخر جدا از بحث آموزش دارای یک ارزش بسیار بالا هستند و این ارزش از بین بردن استرس داوطلب کنکوری می باشد. قرار دادن تایم های جبرانی، تایم مروربرای هردرس، مرور قبل از آزمون و تایم آزمون که سبب می شود دانش آموز طی یک برنامه مشخص و منسجم و بدون استرس به مطالعه بپردازد. زیرا طراحان در آزمون های مبحثی فقط حق سوال از همان مبحث و مباحث گذشته را دارند و نمی توانند مباحث آینده را با آنها ترکیب کنند. عده زیادی از دانش آموزان بر این باور هستند که درس ریاضی با توجه به دارا بودن ضریب 6 اهمیت کمی دارد و بهتر است که تمرکز اصلی خود را روی دروس مانند زیست و شیمی بگذارند که یک دیدگاه به شدت اشتباه و خطرناک است زیرا عملکرد نا مطلوب در ریاضی را به هیچ وجه نمی توان حتی با درس زیست شناسی جبران کرد. همچنین شاهکار استاد شیروانی در شیمی حرف اخر را میتوان در قسمت مسائل شیمی این مجموعه مشاهده کرد که نیمی از بودجه بندی این درس در کنکور را به خود اختصاص داده است و جالب است بدانید که استاد شیروانی صفر تا صد مسائل شیمی را تنها با سه الگو بدون هیچ فرمولی آموزش داده اند و با استفاده از این سه الگو حدود 2000 تست و تمرین برای این درس حل کرده اند.

داوطلب با کمک این پروژه در قسمت اول آموزش را در 60 روز به پایان خواهد رساند، البته آموزش کامل و صفر تا صد است و به این صورت نیست که جمع بندی باشد یا فقط مطالب مهم را آموزش داده باشد. به عنوان مثال در بخش نوسان داوطلب باید مثلثات بلد باشد و کل مطالبی که نیاز است برای مثلثات در ابتدای جلسه آموزش داده می شود و حتی برای حرکت شناسی هم همینطور است. جالب است بدانید افرادی که برای اولین بار از سال دوازدهم مقطع دوم متوسطه در کنکور شرکت می کنند حدود 250 هزار نفر می باشد و مابقی شرکت کنندگان را پشت کنکوری ها و افرادی تشکیل می دهند که بعد از چندین سال در کنکور شرکت می کنند. روشی که حرف آخر در تدریس ریاضی به کار برده است تا حدود زیادی مشکل یادگیری ریاضی را راحت تر کرده است زیرا طبق شعار این موسسه برای یادگیری ریاضی کافیست که داوطلب تنها چهار عمل اصلی را بلد باشد. یکی از پایه هایی که آسیب جدی متحمل شده است پایه نهم در متوسطه اول می باشد. اما اکثر داوطلبین در هفته های نزدیک به کنکور به علت عدم جمع آوری صحیح و یا فراموشی دروس دچار دلهره و هراس می شوند و همین امر سبب از دست دادن روحیه و اعتماد به نفس داوطلبین می شود.

برای هر محصول هم می توانید به کاملترین توضیحاتی که در رابطه با آن محصول باید اطلاع داشته باشید و ویدیو های تدریس نیز دسترسی تجربه با کیفیت ترین آموزش‌های کنکور با موسسه حرف آخر داشته باشید. تعداد شرکت کنندگان کنکور سراسری هر سال رو به افزایش است و حتی بارها مشاهده شده افرادی زیادی بعد از چندین سال دوری از کنکور خواهان شرکت مجدد در کنکور سراسری هستند. شعار یکی از رتبه برترهایی که در کنکور موفق شد هم به نوبه خود جالب است؛ " با حرف اخر فراموشی را معرفی حرف آخر؛ آموزش ابتدایی تا کنکور با انیمیشن به فراموشی بسپارید". آموزش حرف آخر اندکی با سایر آموزش هایی که تا کنون مشاهده کرده اید متفاوت است و دلیل آن استفاده از سبک آموزش شهودی سازی و پویا نمایی است که در سال های اخیر توسط مراکز معتبر از جمله سازمان ملل و دانشگاه های مالزی و فرانسه مدارک معتبر دریافت کرده است. موسسه ای که به صورت دیجیتال در حال تولید محتواهای آموزشی است و تدریس های خود را در قالب لوح های آموزشی یا همان نشر دیجیتال ارائه می دهد. در ابتدا آموزش های خود را صرفا برای درس ریاضی تولید می کرد و مدرس این درس که مدیر عامل حرف آخر هم می باشد یعنی استاد منتظری آموزش شهودی ریاضی را ارائه می داد که طرفداران مخصوص و اندک خود را داشت.

عربی موسسه حرف آخر توسط استاد واعظی تدریس شده است استادی که مابین دانش آموزان کنکوری بسیار شناخته است و ویژگی های منحصربفردی نیز دارد. اما پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با روش های اصولی و البته کاربردی شما را به هدفتان می رساند. حرف آخر به دلیل کامل و جامع بودن تدریس هایش توانسته است تا کنون جایگاه بسیار خوبی در میان دانش آموزان و کنکوری ها کسب کند و در حال حاضر نیز یکی از بهترین پروژه های آموزشی کل کشور یعنی پروژه 6040 را در اختیار داوطلبان کنکور قرار می دهد. در حال حاضر این پکیج رایگان است و برای تهیه پکیج پنج روز با حرف آخر از طریق شماره تماس های زیر یا فروشگاه حرف آخر میتوانید اقدام کنید. امروزه یکی از بزرگترین مشکلاتی که دانش آموزان در مسیر مطالعه کنکور خود با آن روبرو هستند نبود یک برنامه تخصصی و کاربردی برای مطالعه دروس در کنار منابعی است که تهیه میکنند در واقع دانش آموز پس از تهیه منابع سردرگم میماند که چگونه باید مطالعه کند چه تستی بزند و چگونه در انتها مرور وجمع بندی داشته باشد. موسسه کنکوری حرف آخر پروژه ۶۰۴۰ خود را با هدف جمع بندی صحیح دروس و همچنین آزمون های استاندارد مطابق با کنکور سراسری برای داوطلبین نظام جدید تهیه کرده است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با حرف آخر انقلابی در آموزش دروس دبیرستان و کنکور وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی