اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کنکور

در حال حاضر این پکیج رایگان است و برای تهیه پکیج پنج روز با حرف آخر از طریق شماره تماس های زیر یا فروشگاه حرف آخر میتوانید اقدام کنید. با منابع موسسه حرف آخر و ویژگی های آن ها کاملا آشنا شدید و الان ممکن است برای تهیه محصولات حرف آخر سوال داشته باشید. در روش های سنتی از فرمول های متعدد برای آموزش استفاده می شد؛ فرمول هایی که شاید برای حل یک نوع سوال کاربرد داشت اما الگو روش جامعی است که تمامی سوالات یک مبحث را می توان با کمک آن حل کرد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که الگو چیست و چه کمکی می تواند به دانش آموز در یادگیری کند؟ همان طور که میدانید، ضریب درس عربی در کنکور سراسری ۲ است و نسبت به درسهایی مانند ادبیات فارسی و دینی کمتر است. موسسه ای که حدود 10 است محتواهای آموزشی خود را در زمینه آموزش دروس کنکور ارائه می داد و جدیدا آموزش خود را گسترده تر کرده و در حال حاضر مشغول ارائه محتوای های آموزشی خود برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد. اما شاید بپرسید این چه روشی است که مطالب تا مدت ها در ذهن داوطلب باقی می ماند؟

توصیه می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید به خصوص اگر یکی از نزدیکانتان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول یا متوسطه دوم تحصیل می حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور کند. امروز در یک گزارش خبری به صورت کامل موسسه حرف آخر معرفی خواهیم کرد و تمام ویژگی های آن که باعث شد در کنکور 99 حدود 34 رتبه تک رقمی و دو رقمی با کمک منابع آن به موفقیت برسند پس تا انتها مارا همراهی کنید. یعنی دیگر خیال داوطلب راحت است که به هیچ منبع دیگری برای پیمودن مسیر کنکور نیازی نخواهد داشت و هر آنچه که نیاز دارد در قالب محصولات حرف آخر برای وی ارسال خواهد شد و تنها وظیفه ای که خواهد داشت اجرای برنامه تدوین شده توسط این موسسه است. همچنین سبک آموزشی که تدریس این پکیج به کار گرفته شده است زمان آموزش را به حداقل رسانیده است و صفر تا صد عربی را با حل یک بانک تست در قالب 25 ساعت آموزش در اختیار دانش آموز قرار خواهند داد. در لایه اول با کمک انیمیشن و شهودی سازی صفر تا صد آموزش هر مبحث برای دانش آموز به تصویر کشیده شده است و در این لایه آموزش در اختیار وی قرار داده می شود. در کنار تمامی این محصولات داوطلب نیاز به راهنمایی دارد که در قالب برنامه دقیق حرف آخر و مشاوری که در اختیار او قرار داده خواهد شد این مشکل هم به صورت کامل حل می شود.

در قسمت منابع آموزشی، صفر تا صد آموزش و هر آنچه داوطلب برای پاسخگویی به کنکور نیاز دارد در قالب لوح های آموزش ضبط و در اختیار وی قرار داده خواهد شد. منابع موسسه حرف آخر صرفا پکیج های آموزشی برای هر درس نیست بلکه متشکل از لوح های آموزشی، جزوات کنار هر پکیج، برنامه ریزی دقیق و همچنین آزمون های شبیه ساز کنکور است. اما جزوات حرف آخر اهمیت بسیار زیادی در اینجا دارند و هدف آن ها کاهش زمان نت برداری است یعنی داوطلب دیگر نیازی به نوشتن زیاد و ترسیم شکل ها و تصاویر ندارد زیرا تمامی اسلاید های آموزشی در داخل جزوات وجود دارد و همین امر زمان استفاده از لوح های آموزشی را به شدت کاهش خواهد داد. عده زیادی از دانش آموزان بر این باور هستند که درس ریاضی با توجه به دارا بودن ضریب 6 اهمیت کمی دارد و بهتر است که تمرکز اصلی خود را روی دروس مانند زیست و شیمی بگذارند که یک دیدگاه به شدت اشتباه و خطرناک است زیرا عملکرد نا مطلوب در ریاضی را به هیچ وجه نمی توان حتی با درس زیست شناسی جبران کرد. برای تک تک مفاهیم که دانش آموز بتواند راحت تر درک کند و آن چه در ذهن مدرس می گذرد را مشاهده کند از انیمیشن های جذاب استفاده شده که دانش آموز را به عمق مطلب خواهد کشاند و حتی در قسمت قوانین نیوتون شعار مدرس این است که دانش آموز می تواند قوانین نیوتون را لمس کند.

استاد واعظی با استفاده از الگوها و نقشه راههای خاص، تمامی مطالب را به داوطلبان آموزش میدهد. عربی جامع حرف آخر (نظام جدید) اثری از استاد محمد واعظی است. مطمئنا اگر کنکوری باشید یا حداقل فردی از نزدیکان شما تجربه شرکت در کنکور در سال های اخیر را داشته باشید، دور یا نزدیک نام موسسه حرف آخر معرفی حرف آخر؛ آموزش ابتدایی تا کنکور با انیمیشن را شنیده اید. درس عربی یکی از سختترین درسهای عمومی در کنکور است که داوطلبان رابطه خوبی با این درس ندارند. آزمون هایی که کاملا شبیه ساز کنکور بوده و از طرفی با تکنولوژی پاسخنما با هر آزمون داوطلب یک بار قادر خواهد بود کل مطالب مطالعه شده را مرور کند. بسیاری از دانشآموزان به اجبار این درس را برای کنکور مطالعه میکنند. در بازه های زمانی نزدیک به کنکور استرس و اضطراب وجود داوطلبان و حتی خانواده آن ها را خواهد گرفت. اما موسسه حرف آخر دارای ویژگی های بسیار محبوبی است که توسط دانش آموزان و والدین به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و در یک گزارش خبری به صورت کامل موسسه حرف آخر را معرفی خواهیم کرد و در ادامه نیز به معرفی پروژه بی نظیر این مجموعه با نام پروژه 6040 یا پروژه دو ماهه خواهیم رفت که صفر تا صد آموزش را با کمک آن در دو ماه میتوان به پایان رساند و به تسلط لازم برای کنکور دست پیدا کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد حرف آخر انقلابی در آموزش دروس دبیرستان و کنکور لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی