اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کنکور

مرحله اول که دو ماه بسیار حساس است دانش آموز با کمک آموزش های اساتید حرف آخر در یک بازه دو ماهه آموزش کامل را دریافت خواهد کرد؛ اما هیچ آموزشی بدون حل آزمون و تست نمی تواند دانش آموز را به تسلط کامل برساند و اینجاست که نقش آزمون های حرف آخر به شدت به چشم خواهد آمد. این پروژه در دو مرحله دانش آموز را به اوج خواهد رساند. دانش آموزان پایه نهم که یه پایه سرنوشت ساز برای آن هاست چرا که آن ها را برای ورود به مقطع متوسطه دوم آماده می سازد هر گونه عدم توجه به این پایه مهم و اساسی می تواند ضرر های جبران ناپذیری را برای دانش آموزان این پایه در سال های آینده ایجاد کند. عدم توجه به زیر ساخت های لازم برای ورود به متوسطه دوم است بارها دیده شده دانش آموزان با آموزش غلط و و عدم اطلاعات کافی وارد متوسط دوم می شوند که این امر سبب می گردد این دانش آموزان دچار چالش های زیادی شوند که آن ها را از درس و آموزش معرفی سایت حرف آخر برای دانش آموزان ابتدایی تا کنکور زده می کند. اما اکثر داوطلبین در هفته های نزدیک به کنکور به علت عدم جمع آوری صحیح و یا فراموشی دروس دچار دلهره و هراس می شوند و همین امر سبب از دست دادن روحیه و اعتماد به نفس داوطلبین می شود.

این موسسه در سال جاری با توجه به مشکلاتی که در امر آموزش به وجود آمده تصمیم به تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان متوسطه اول کرده است. در آموزش شیمی مجموعه حرف آخر از استاد غلامحسین شیروانی یکی از برترین مدرسین کشور استفاده شده است. برای هر محصول هم می توانید به کاملترین توضیحاتی که در رابطه با آن محصول باید اطلاع داشته باشید و ویدیو های تدریس نیز دسترسی داشته باشید. اما در تدریس های این موسسه ویژگی های بسیار جالبی نهفته است که به باعث شده است تا دانش آموزان زیادی هر سال با کمک آن به نتیجه برسند و از طرفی محبوبیت فراوانی که کسب کرده است به دلیل سهولت یادگیری با تدریس های بی نظیر اساتید در این مجموعه بوده است و در ادامه به صورت کامل در مورد تمامی این ویژگی های توضیحاتی ارائه میشود تا بتوانید از نزدیک با این موسسه آشنا شوید. به همین منظور در این مقاله به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم تا با شیوه ها و روش های تدریس این موسسه توانمند و برند آموزشی کشور تجربه با کیفیت ترین آموزش‌های کنکور با موسسه حرف آخر بیشتر آشنا شوید. آموزشی کاملا اصولی و با معیار های آموزش جهانی که نه تنها تمام نیاز های دانش آموزان در این مقطع ویژه را رفع می کند بلکه حتی فراتر از سطح کتاب درسی نیز تدریس شده است.

سال نهم از مهم ترین سال های تحصیلی دانش اموزان است چرا که پلی مابین متوسطه اول و دوم است که این دو را به هم متصل می کند هر گونه بی توجهی و عدم آموزش صحیح و اصولی این پایه سبب ایجاد مشکلات فراوانی درمسیر آموزش دانش آموزان خواهد شد. با توجه به شیوع بیماری کرونا و گسترش بیش از بیش این بیماری در ایران و جهان و همچنین افزایش محدودیت ها و تعطیلی کلاس های آموزشی و مدارس نیاز به آموزش دقیق و اصولی بیش از بیش در میان دانش آموزان احساس می شود؛ چرا که از یک سو والدین نگران تحصیل و آموزش فرزندان خود هستند و از سوی دیگر سلامتی دانش آموزان آن ها را دچار نگرانی کرده است. از دروس تاثیر گذار این پایه می توان به دو درس ریاضی و علوم تجربی اشاره کرد که علوم خود زمینه ساز 4 درس چالش برانگیز در متوسطه دوم خواهد بود که بایستی برای جلوگیری از ایجاد مشکل بیش از بیش به این درس کلید توجه داشت ریاضی نیز از همان ابتدای مسیر آموزش یکی از درس های چالش دار آموزش برای دانش آموزان است که توجه خاصی را می طلبد. پروژه ای که این امکان را در اختیار داوطلبان قرار میداد که در دو ماه پرونده آموزش دروس خود را ببندند و بعد از آن مشغول جمع بندی و مرور و تکرار شوند.

در قالب این پکیج آموزشی دانش آموز تنها با 2 ماه مطالعه مستمر برروی کل کنکور خود مسلط خواهد شد، اما نکته جائز اهمیت اینجاست که این پکیج کامل تمامی مباحث دبیرستان را پوشش داده است و اصلا به صورت جمع بندی یا ناقص ارائه نمی شود. پروژه شصت چهل حرف آخر نقش کاتالیزور در آموزش را دارد به نحوی که در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش را میتوان با کمک آن به پایان رساند و این زمان آموزش دو ماه است یا همان قسمت اول نام پروژه یعنی قسمت 60. قسمت دوم هم اختصاص به مرور و تکرار و جمع بندی دارد که در این قسمت دانش آموز آموزش را فرا گرفته و نوبت به تسلط خواهد رسید. همچنین استفاده از اساتید خبره و نام آشنای کنکوری برای پایه نهم که به خوبی نیاز های مقطع متوسطه دوم را می شناسند و در آموزش های خود به این نکات ریز و درشت توجه ویژه حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ای دارند. گروه دیگر از دانش آموزان که بیشترین صدمه را از این شرایط خورده اند میتوان دانش آموزان کنکوری دانست چرا که ضمن اینکه باید بصورت مجازی به یادگیری دروس حساس و کلیدی سال دوازدهم بپردازند بایستی خود را برای کنکور و آزمون سخت آماده سازند که می توان گفت تعیین کننده مسیر آموزش و شغل آینده هر فرد است.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی