اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کنکور

تعدد منابع، تدریس مطالب خارج از چارچوب کنکور همگی مشکلات مربوط به انتخاب بهترین منبع ممکن میباشد. دومین نکته در آموزش استاد محمد واعظی خارج کردن درس عربی از حالت خسته کننده و تبدیل آن به یک درس جذاب است که با کمک انیمیشن هایی که در عربی حرف آخر به کار برده شده است این موضوع امکان پذیر شده است. یکی از پایه های آموزشی بسیار پر اهمیت که مطالب آن در سال های بعد و مقاطع بالاتر نیز تکرار خواهد شد پایه هشتم می باشد. اما این جا یک مشکل بزرگ مطرح خواهد شد، بهترین منبع آموزشی برای موفقیت در کنکور چیست و داوطلب باید کدام منبع را انتخاب کند؟ نام موسسه حرف آخر را احتمالا در شبکه های صدا و سیما یا در مجازی شنیده باشید. تاثیری که پویانمایی بر تدریس درس عربی گذاشته است کاهش زمان آموزش است که کل عربی همراه با حل تست در 25 ساعت تدریس شده است یا مبحثی مانند ترجمه که 40 درصد سوالات عربی کنکور را به خود اختصاص می دهد در حدود 6 ساعت آموزش ارائه شده است. اما اولین دغدغه ای که برای شروع یادگیری دارند، پیدا کردن بهترین منبع آموزشی می باشد، منبعی که به کمک آن بتوانند خود را برای کنکور آماده کنند.

حرف آخر با تدریس توانسته یکی از بهترین مجموعه آموزشی را برای دانش آموزان متوسطه اول آماده کند و از الان با سکوی پرتاب حرف آخر به سوی موفقیت در کنکور پیش بروند. لایه سوم هم که لایه پایانی می باشد برای تست زنی آماده شده است. موسسه حرف آخر پایانی است برفراموشی مطالب ، دی وی دی های حرف اخر سبک جدیدی از آموزش کنکور را پایه گذاری کرده اند ، به منظور ذخیره مطالب در نیمکره راست مغز داوطلبان کنکور، کلیه دروس را به صورت انیمیشن تدریس کرده اند. در روش های سنتی آموزشی مشکلی که وجود دارد این است که شاید مدرس نتواند به خوبی آنچه را که در ذهنش وجود دارد منتقل کند اما در آموزش شهودی این امر امکان پذیر شده است. در این پکیج 30 ساعت از کل آموزش حرف آخر وجود دارد و در کنار آن یک عدد کتاب کار همراه با برنامه ریزی و مشاوره نیز ارسال شده است. همانگونه که در هر حرفه ای ابزار خاصی به کار برده می شود، در زمینه کنکور هم این ابزار وجود دارد که همان منابع آموزشی هستند. هر چند با تعدد منابع آموزشی این موضوع به یک دغدغه بزرگ نیز تبدیل شده است. داوطلب با کمک این پروژه در قسمت اول آموزش را در 60 روز به پایان خواهد رساند، البته آموزش کامل و صفر تا صد است و به این صورت نیست که جمع بندی باشد یا فقط مطالب مهم را آموزش داده باشد.

در نتیجه دفعات مرور دانش آموز که یکی از مهم ترین عوامل نتیجه گیری بهتر معرفی حرف آخر؛ آموزش ابتدایی تا کنکور با انیمیشن است افزایش مییابد. دانش آموز در طی پنج روز مشغول یادگیری دروس خواهد شد و هر شب برای بررسی وضعیت خود، یک آزمونک از آزمونک های حرف آخر را حل خواهد کرد. پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر شما را تا زمانی که به سر منزل مقصود نائل شوید تنها نمی گذارد. موسسه حرف آخر تنها مجموعه و در حال حاضر تنها مجموعه ای در ایران است که با تیم تصویرسازی با تکنولوژی انیمیشن فیلم های آموزشی دبیرستان و کنکور را در قالب دی وی دی های آموزشی ارائه می کند. در محصولات حرف آخر به جای ارائه حجم زیادی از فرمولها و تکنیک ها تنها با یک الگو ، طیف وسیعی از سوالات کنکور حل می شود . لایه دوم هم برای بهبود عملکرد در امتحانات تشریحی طراحی شده است به نحوی که یک بانک از سوالات امتحانی برای دانش آموز تحلیل و تجربه با کیفیت ترین آموزش‌های کنکور با موسسه حرف آخر بررسی خواهد شد. در لایه اول با کمک انیمیشن و شهودی سازی صفر تا صد آموزش هر مبحث برای دانش آموز به تصویر کشیده شده است و در این لایه آموزش در اختیار وی قرار داده می شود. پکیج جامع پایه هشتم حرف آخر شامل دروس علوم، ریاضی، زبان، ادبیات و پیام های آسمانی است که اساتید مطرح کشور در مجموعه حرف آخر با روش های نوین و جدید به صورت کاملا مفهومی و شهودی آن را تدریس کرده اند.

در قسمت دوم هم نوبت به تثبیت و تسلط خواهد رسید و در این قسمت دانش آموز بیست آزمون جامع شبیه ساز کنکور در اختیار خواهد داشت که مانند یک آزمون معمولی نیست بلکه نزدیک ترین شباهت را به سوالات کنکور دارد و از طرفی در آزمون ها تکنولوژی پاسخنما استفاده شده است و با هر آزمون داوطلب یک بار کل دروس را مرور نیز خواهد کرد. اما جالب است بدانید که در تدریس پکیج های متوسطه اول حرف آخر از سبک جدیدی با نام تدریس سه لایه استفاده شده است. هم چنین حرف آخر برای دانش آموزانی که در مقطع متوسطه اول و ابتدایی هستند نیز محتوای آموزشی تولید می کند و برای آن ها هم آموزش منحصر به فرد خود را به کار برده است و این مژده را می توان به این دانش آموزان داد که اگر در یادگیری مطالب مشکل دارند اصلا نگران نباشند چر ا که با استفاده از حرف آخر می توانند مطالب را به خوبی یاد بگیرند و تا مدت ها در ذهن خود بسپارند. موسسه آموزشی که محتوای خود را در قالب نشر دیجیتال در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. با توجه به روش های منحصر به فرد تدریس و استقبال خوب و بینظیر دانش آموزان می توان برای این مجموعه ، آن را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین پکیج های دوره متوسطه اول را انتخاب کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر انقلابی در آموزش دروس دبیرستان و کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی