اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

حرف آخر

اما آخرین قسمت به تست زنی و تمرین و تکرار مربوط است که نقش آزمون های حرف آخر اینجا پر رنگ می شود. همچنین شاهکار استاد شیروانی در شیمی حرف اخر را میتوان در قسمت مسائل شیمی این مجموعه مشاهده کرد که نیمی از بودجه بندی این درس در کنکور را به خود اختصاص داده است و جالب است بدانید که استاد شیروانی صفر تا صد مسائل شیمی را تنها با سه الگو بدون هیچ فرمولی آموزش داده اند و با استفاده از این سه الگو حدود 2000 تست و تمرین برای این درس حل کرده اند. استاد محمد واعظی پکیج عربی حرف آخر را برای داوطلبان نظام جدید کنکور آماده کرده است تا با صرف کمترین زمان و بدون هدر دادن بیش از حد انرژی تمامی درسهای کتاب های عربی دهم، یازدهم و دوازدهم را به طور کامل بیاموزند و تمامی مفاهیم را در حافظ بلند مدت خود نگاه دارند. مرحله اول که دو ماه بسیار حساس است دانش آموز با کمک آموزش های اساتید حرف آخر در یک بازه دو ماهه آموزش کامل را دریافت خواهد کرد؛ اما هیچ آموزشی بدون حل آزمون و تست نمی تواند دانش آموز را به تسلط کامل برساند و اینجاست که نقش آزمون های حرف آخر به شدت به چشم خواهد آمد.

عربی موسسه حرف آخر توسط استاد واعظی تدریس شده است استادی که مابین دانش آموزان کنکوری بسیار شناخته است و ویژگی های منحصربفردی نیز دارد. به همین منظور در این مقاله به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم تا با شیوه ها و روش های تدریس این موسسه توانمند و برند آموزشی کشور بیشتر آشنا شوید. آموزشی کاملا اصولی و با معیار های آموزش جهانی که نه تنها تمام نیاز های دانش آموزان در این مقطع ویژه را رفع می کند بلکه حتی فراتر از سطح کتاب درسی نیز تدریس شده است. در شیوه های آموزشی این موسسه دیگر خبری از حفظ کردن صدها فرمول برای حل کردن تست ها و سوالات نیست و آموزش بر اساس الگو سازی همراه با انیمیشن و بصورت شهودی صورت می گیرد و دانش آموز یکبار برای همیشه سخت ترین مطالب آموزشی را بصورت شهودی و تصویری می آموزد. در این مجموعه با سبکی خاص و متفاوتی با روش هایی که تا الان دیده اید فراموشی را به فراموشی خواهید سپرد چرا که تمامی مطالب به نیمکره راست یا همان حافظه تصویری منتقل می شود و دیگر برای به یادآوردن مطالب هیچ نگرانی معرفی حرف آخر؛ آموزش ابتدایی تا کنکور با انیمیشن وجود نخواهد داشت. یعنی دیگر خیال داوطلب راحت است که به هیچ منبع دیگری برای پیمودن مسیر کنکور نیازی نخواهد داشت و هر آنچه که نیاز دارد در قالب محصولات حرف آخر برای وی ارسال خواهد شد و تنها وظیفه ای که خواهد داشت اجرای برنامه تدوین شده توسط این موسسه است.

از دروس تاثیر گذار این پایه می توان به دو درس ریاضی و علوم تجربی اشاره کرد که علوم خود زمینه ساز 4 درس چالش برانگیز در متوسطه دوم خواهد بود که بایستی برای جلوگیری از ایجاد مشکل بیش از بیش به این درس کلید توجه داشت ریاضی نیز از همان ابتدای مسیر آموزش یکی از درس های چالش دار آموزش برای دانش آموزان است که توجه خاصی را می طلبد. همان طور که میدانید، ضریب درس عربی در کنکور سراسری ۲ است و نسبت به درسهایی مانند ادبیات فارسی و دینی کمتر است، اما به دلیل آنکه بیشتر داوطلبین کنکور این درس را دشوار میپندارند و قادر به کسب درصد بالا از آن نیستند، پاسخ دادن به هر تست آن میتواند شما را صدها پله به قبولی در رشته و شهر مورد نظر خود نزدیکتر نماید. آزمون هایی که کاملا شبیه ساز کنکور بوده و از طرفی با تکنولوژی پاسخنما با هر آزمون داوطلب یک بار قادر خواهد بود کل مطالب مطالعه شده را مرور کند. هم چنین با این روش ها دیگر یادگیری برای داوطلب خسته کننده و وقت گیر نخواهد بود و یادگیری به موضوعی به شدت جذاب تبدیل خواهد شد. همچنین استفاده از اساتید خبره و نام آشنای کنکوری برای پایه نهم که به خوبی نیاز های مقطع متوسطه دوم را می شناسند و در آموزش های خود به این نکات ریز و درشت توجه حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ویژه ای دارند.

موسسه ای که حدود 10 است محتواهای آموزشی خود را در زمینه آموزش دروس کنکور ارائه می داد و جدیدا آموزش خود را گسترده تر کرده و در حال حاضر مشغول ارائه محتوای های آموزشی خود برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد. سال نهم از مهم ترین سال های تحصیلی دانش اموزان است چرا که پلی مابین متوسطه اول و دوم است که این دو را به هم متصل می کند هر گونه بی توجهی و عدم آموزش صحیح و اصولی این پایه سبب ایجاد مشکلات فراوانی درمسیر آموزش دانش آموزان خواهد شد. اما شاید بپرسید این چه روشی است که مطالب تا مدت ها در ذهن داوطلب باقی می ماند؟ استفاده از انیمیشن و تصویرسازی و الگو و نقشه راه روشی است که حرف آخر برای یادگیری بهتر مطالب در پیش گرفته است. شیمی جزو سختترین دروس کنکور در سال های اخیر بوده و سوالات آن به شدت پیچیده شده است و برای پاسخ دادن به سوالات آن باید به صورت کاملا مفهومی مطالب را یاد گرفت. انیمیشن هایی که داوطلب را به عمق هر مبحث خواهند برد و باعث یادگیری مفهومی این درس میشوند. گروه دیگر از دانش آموزان که بیشترین صدمه را از این شرایط خورده اند میتوان دانش آموزان کنکوری دانست چرا که ضمن اینکه باید بصورت مجازی به یادگیری دروس حساس و کلیدی سال دوازدهم بپردازند بایستی خود را برای کنکور و آزمون سخت آماده سازند که می توان گفت تعیین کننده مسیر آموزش و شغل آینده هر فرد است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تجربه با کیفیت ترین آموزش‌های کنکور با موسسه حرف آخر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی