اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

 

کنکور ی جان سلام. سرانجام ، به بخشی رسیدیم که در مورد درصد کنکور صحبت می کنیم و امروز در نهایت به درصد شیمی کنکور خواهیم رسید. مقاله قبلی در مورد درصد فیزیک کنکور همچنین به شما کمک می کند تا این دوره و عملکرد داوطلبان کنکور را کاملاً بشناسید. در ادامه می توانید از موسسه اجی مجی هم کامل اطلاعات کسب بکنید که پایه ابتدایی رو به صورت انیمیشن و عالی تدریس کردن.

 

اما طبق معمول ، من از شما دعوت می کنم با فیلم زیر شروع کنید ، که یک فیلم مشاوره ای شیمی کنکور است و به شما و همچنین افرادی که کوتاه مدت هستند و به دنبال چالش برانگیزترین فصول شیمی هستند ، توصیه های خوبی به شما ارائه می دهد. نگاه کنکور.

 

من لیاقت این را دارم که امروز مشاور اصلی موسسه حرف آخر و کنکور برجسته جهان باشم. شیمی کنکور توسط داوطلبان و بالاترین درصد شیمی کنکور پرداخت می شود. می توانید سوالات خود را از طریق کانال های ارتباطی و همچنین نظرات بپرسید تا بتوانم به آنها پاسخ دهم. در ادامه میتونید معرفی کامل شایان مامندی مشاور رتبه برتر حرف آخر را هم مطالعه بکنید.

درصد متوسط ​​شیمی کنکور در سه سال گذشته

میانگین درصد شیمی کنکور ، مانند سه دوره ادبیات ، عربی و زبان ، در نوسان بود و روند صعودی یا نزولی نداشت. اما در اینجا یک نکته بسیار جالب وجود دارد: در سال 1998 ، کمترین میانگین درصد کنکور مربوط به شیمی بود که 3.3٪ بود.

 

در سال 1997 ، بعد از شیمی و ریاضیات ، و در سال 1996 ، بعد از فیزیک ، شیمی کمترین درصد متوسط ​​را داشت و تاکنون تخمین زده شده است که امسال ، در کنکور 99 ، میانگین درصد شیمی کنکور است کمتر از 3.3

 

یعنی اگر طراحان عزیز همین روند را در بالا بردن سطح سوالات شیمی کنکور دنبال کنند ، ادامه بدن ، انشاالله در چند سال آینده ، درس شیمی میانگین منفی پیدا خواهد کرد ... در ادامه می توانید میانگین درصدهای ادبیات کنکور را هم مشاده بکنید و اطلاعات دقیق در این موضوع کسب بکنید.

البته ، به نظر من ، مشاور امسال ، کنکور 99 شیمی ، سنگین ترین دوره کنکور بود.

 

چگونه به سوالات شیمی کنکور توسط داوطلبان پاسخ دهیم

اولین نکته تقریباً 100٪ است که در سال 1997 هیچ کس نمی تواند در گروه آزمایش شیمی تدریس کند. شما همچنین می توانید مقاله میانگین درصد عربی کنکور را مطالعه کنید. در ادامه میتوانید میانگین درصد های فیزیک کنکور را هم مطالعه بکنید.

 

بعلاوه ، در سال 1997 ، پس از درسهای ریاضی و زبان ، بیشترین تعداد امتناع مربوط به دروس شیمی بود.

 

با این وجود ، در مورد درصدهای بیشتر از 50 ، در سال 1997 دو موضوع در ریاضیات و شیمی وجود داشت که حداقل درصدی بیشتر از 50 را در این دو موضوع کسب کردند (2٪ از کل شرکت کنندگان).

اما در کنکور 98 ، بعد از ریاضی ، فیزیک و زبان ، بیشترین آمار منفی مربوط به شیمی بود.

 

اما کمترین افرادی که توانستند بیش از 50٪ دوره های خود را بگذرانند بعد از دوره های ریاضی و فیزیک مربوط به دوره شیمی بود. در ادامه میتونید مقاله میانگین درصد های دینی کنکور را هم مشاهده بکنید.

 

این بخش برای افرادی است که می خواهند رتبه بالاتری داشته باشند. (پارازیت: برای هر دوره ، این تجزیه و تحلیل در چندین سایت قرار داده شده است که با باز کردن لینک ارزشمند مشاور حرف آخر می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید)

 

اما در این آمار ، مهمترین قسمت از میانگین درصد شیمی ، رتبه های زیر 1000 کنکور است که بالاترین درصد شیمی پس از دوره های زیست شناسی و فیزیک در سال 1998 است ، که نشان دهنده رقابت شدید در این زمینه است. دوره.

 

در سال 1997 ، کمترین درصد متوسط ​​بعد از دوره های ادبیات و زبان در درس شیمی بود که به نظر من یکی از دلایل آن بود ، زیرا س theالات این دوره بسیار دشوار بود.

 

فاجعه ای در مطالعه درصد های زبانی کنکور

کنکور ی جان سلام. در مقالات قبلی من درصد شرع کنکور و سایر دوره های عمومی را در سایت ویرگول برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتم و امروز قصد داریم درصد های زبان کنکور را بررسی کنیم. همه ما می دانیم که در میان کنکور افراد زیادی هستند که دارای مدرک زبان معتبر مانند TOEFL و IELTS و غیره هستند. و یکی از اصلی ترین بهانه های داوطلبان این است که نمی توانند در این دوره شرکت کنند زیرا کلاس زبان را نگذرانده اند و یا گواهینامه معتبری ندارند. اما امروز ما با بررسی درصد زبان کنکور ، از جمله درصد متوسط ​​زبان کنکور ، بالاترین درصد زبان ، و بررسی چگونگی پاسخ داوطلبان به سوالات زبان کنکور ، شروع مهمی داشته ایم.

 

به یاد داشته باشید که برای گرفتن درصد بالا در یک دوره زبان داشتن مدرک لازم نیست و تأکید می کنم که زبان کنکور یکی از دوره های کوچک کنکور است. او پیدا کرد. بنابراین تا پایان خواندن این مقاله با من باشید و اگر از من حمایت می کنید ، از لایک ها و نظرات شما خوشحال خواهم شد.

 

درصد متوسط ​​زبانهای کنکور در سه سال گذشته کنکور در سراسر جهان

نکته جالب هنگام بررسی میانگین درصد کنکور زبان ، وضعیت نامطلوب این دوره است. همانطور که در بالا ذکر شد ، سالانه بسیاری از نامزدهای مشهور به کنکور در سراسر کشور مراجعه می کنند و انتظار می رود میانگین درصد زبانهای کنکور بسیار بیشتر از این رقم باشد ، اما جالب است بدانید که میانگین درصد زبانهای کنکور در سه سال دوره ادبیات ، عربی و دین و زندگی کمتر بوده است.

 

به عبارت دیگر ، دوره زبان کمترین میزان پاسخگویی را در بین دروس عمومی دارد و یکی از دلایل این امر ، آخرین جایگاه زبان در بروشور عمومی و کمبود زمان پاسخگویی و خستگی داوطلبان است. . . با این وجود به خاطر داشته باشید که زمان پاسخگویی به دوره استاندارد زبان فرا رسیده است ، اما نحوه پاسخ داوطلبان صحیح نیست. به عنوان مثال ، در بحث درک مطلب و تست دقیق ، داوطلبان شروع به خواندن متن کامل برای پاسخ دادن می کنند. خوب عزیز ، اگر می خواهید سه متن از هر کدام حدود 10 خط بخوانید ، می دانید که وقت شما تمام می شود و برای حل این س questionsالات باید از یک سری فنون استفاده کنید.

 

بررسی نحوه پاسخگویی داوطلبان به سوالات زبان کنکور

به قسمت مورد علاقه ام رسیدیم. توصیه می کنم نحوه پاسخ دادن به سوالات کنکور را به زبان عربی در این سایت مطالعه کنید. اما این آمار به معنای نحوه پاسخ دادن به سوالات زبان کنکور بهتر از آمار قبلی است که می توانید به رقبای خود ارائه دهید. به عنوان مثال ، اگر داوطلب شرکت در کنکور 97 هستید و به هیچ زبانی پاسخ نمی دادید ، از 39٪ کل شرکت کنندگان در موقعیت بهتری قرار می گرفتید (اگرچه این کمی پیش پا افتاده است ، اما اکنون خوشحال باشید) اکنون بخاطر داشته باشید که در سال 1998 نیز تعداد افراد منفی را افزایش داد و این آمار تقریباً هر ساله نامطلوب تر می شود ...

 

اما اگر کاندیدایی بودید که در سال های 1997 و 1998 فقط به نیمی از سالات پاسخ صحیح می دادید و به بقیه سالات پاسخ نمی دادید ، در 7٪ شرکت کنندگان برتر بودید. در ادامه می توانید مقاله مربوط به میانگین درصد های زبان کنکور را هم مشاهده بکنید.

 

توجه داشته باشید که تعداد افرادی که دوره زبان را در کنکور منفی گذرانده اند بیش از سه دوره عمومی دیگر است و تعداد افرادی که دوره زبان را گذرانده اند بیش از 50 درصد کمتر از سایر دوره های عمومی است به جز 1997 ، که همان دوره ها در عربی و ادبیات بود.

 

حتی در کنکور 98 ، حدود 10 درصد از شرکت کنندگان بیش از 50 درصد امتیاز گرفتند ، اما فقط 7 درصد از دانشجویان نمره دادند.

 

نتیجه گیری: همانطور که در مقالات قبلی توضیح داده شد ، تنها پارامتر تعیین اهمیت درس نه تنها ضریب آن ، بلکه انحراف معیار در پاسخ است و این مبحث اهمیت زبان را بسیار افزایش داده است.

 

فاجعه دیگری در پاسخ به سالهای مربوط به زبان: در سال 1998 ، 48 نفر در شیمی ، 126 نفر در فیزیک و 44 نفر در ریاضیات می توانند 100 درصد دریافت کنند ، در حالی که فقط 12 نفر 100 درصد زبان دارند. این عمق فاجعه را نشان می دهد ...

آیا تا به حال متوجه شده اید که وضعیت داوطلب در دوره زبان چقدر بد است؟ اکنون گروهی از دوستان هستند که به فکر کسب رتبه بالاتر هستند ، اما زبان ضعف این دوستان است و آنها فکر می کنند با داشتن درصد کم در این درس می توان به رتبه خوبی دست یافت. اما او دوست خوب من نیست! در اینجا میانگین درصد رتبه بندی زبان زیر 1000 است که بسیار مهم است. و به خاطر داشته باشید که برای گرفتن رتبه زیر هزار ، میانگین زبان شما باید در حدود 70٪ باشد.

 

حالا دوستان دیگری هم هستند که می توانند بگویند این درصدها مربوط به سالهای گذشته است و ممکن است امسال بسیار متفاوت باشد! در پاسخ به این بررسی ، من یک توصیه دارم! برای مقایسه تمام آمار فوق که مربوط به دو یا سه سال پیش است ...

 

مشاهده خواهید کرد که این درصد ها هر ساله تقریباً یکسان هستند و تغییر چندانی نمی کنند و تقریباً در سال های بعد نیز همین مقدار خواهند بود. در مقاله درصد شرعی موقعیتهای اول ، من تحلیلی نیز ارائه داده ام و می توانید آن را به طور کامل بخوانید. در ادامه میتوانید مقاله میانگین درصد های عربی کنکور را مطالعه بکنید.

 

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی