اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

 

در جهان امروز بیشترین دل مشغولی­ها و نگرانی­ها معطوف به بیماری کرونا و تاثیرات مخرب ناشی از آن شده است. می­توان گفت آموزش یکی از مواردی است که بیشترین تاثیر را در مواجه با این بیماری تجربه کرده است. آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی این نگرانی والدین رو حل کرده.

 

آموزش دروس ابتدایی با انیمیشن و تصویرسازی

هدف اصلی این روش آموزشی تدریس مباحث مهم و کاربردی در قالب داستان، قصه و انیمیشن با کیفیت بالاست که سبب لذت بخش تر شدن آموزش علل الخصوص در پایه های ابتدایی می­شود. با این شیوه دیگر نیازی نیست دانش آموز زمان زیادی را صرف حفظ کردن مطالب کند چرا که آموزش با تصویر و انیمیشن و بصورت شهودی انجام می گیرد که این امر سبب افزایش ماندگاری مطالب در مغز و یادگیری مطالب یکبار برای همیشه می شود. تا کنون اولین و تنهاترین مجموعه ای که آموزش دروس ابتدایی را با استفاده از همین روش های روز دنیا یعنی الگو و انیمیشن انجام می دهد اجی مجی است.

 

ویژگی های بارز اجی مجی

یکی از مهمترین ویژگیهای موسسه اجی و مجی آموزش به روشی کاملاً شهودی و متحرک و بصورت داستانی است. این کار قبلاً توسط موسسه حرف اخر انجام شده است. در واقع ، آموزش به شیوه ای نمایشی و در قلب داستان ها و قصه های مختلف انجام می شود و دانش آموز سنگین ترین و مفهومی ترین مباحث را بدون اینکه متوجه شود ، می آموزد. این داستان ها با روش های مدرن در قالب محیط های سه بعدی طراحی می شوند و دانش آموز در قالب داستان با موضوع آشنا می شود.

 

یکی دیگر از مزایای این موسسه استفاده از دو عروسک اجی و مجی در آموزش است که محیط کلاس را برای دانش آموزان یادآوری می کند و با شیطنت ها و سوالات خاص خود موضوع را برای دانش آموز شما ملموس تر می کند. در واقع ، اجی مجی دانش آموزان را نشان می دهد و تمام س thatالاتی که ممکن است در ذهن دانش آموز ایجاد شود توسط معلم از طریق اجی و مجی مطرح می شود که به درک بهتر مطالب کمک می کند.

 

مدرسین موسسه اجی مجی

برای انتقال اصول آموزش در این موسسه ، از معلمان آموزش و پرورش شناخته شده در کشور استفاده شده است تا دانش آموزان بتوانند از آموزش جامع و کامل مبتنی بر آخرین فن آوری های روز دنیا بهره مند شوند. خانم مینا قاجار مسئولیت تدریس سال اول دبستان را بر عهده دارد. وی یک معلم بسیار توانمند با 10 سال سابقه تدریس در کلاس اول دبستان است که همیشه در تعطیلات استانی و کشوری به عنوان معلم و قاضی حضور پررنگی داشته است. این بنیاد آموزشی که از مهمترین مبانی آموزشی به حساب می آید کاملاً روان و روایتی است که برای اولین بار در این سطح و مقیاس پوشش کامل و کامل کل کتاب انجام شده است.

 

کلاس دوم دبستان توسط خانم نرجس نوربخش تدریس می شود. بسیاری از شما از طریق فضای مجازی با آموزه های وی آشنا هستید. خانم نرجس نوربخش یا معروف "خانم ایجازه" تمام دوره های روانشناسی را گذرانده و از مشکلات یادگیری دانش آموزان به خوبی آگاهی دارند. این امر باعث شده است که آموزش آنها بر اساس این اختلالات باشد تا دانش آموزان بتوانند به راحتی مطالب را یاد بگیرند. ویژگی بارز تحصیلات شما تکرار مکرر مطالب و استفاده از داستان های مختلف است که آموزش را برای فرزندان شما لذت بخش کرده است. خانم نوربخش علاوه بر آموزش سعی در آموزش آداب و مدیریت خشم دارد.

 

آموزش کلاس سوم که یکی از ارکان اساسی دبستان است به عهده خانم ریحانه رضایی است. این نمره بسیار مهم است زیرا دانش آموزان به تدریج تحصیلات ابتدایی را رها می کنند و مباحث مهم و عملی مانند جداول ضرب را وارد می کنند. لذت ببرید که این معلم جوان و با انگیزه آموزش بسیار دیدنی و جذابی را ارائه داده است که مهمترین قسمت آن کارتون آموزشی شهر ماهی است. برای همه قسمتهای تدریس سناریوهای شاد و جذابی وجود دارد تا دانش آموز بتواند بدون خستگی و لذت موضوعات را یاد بگیرد.

 

تدریس سال چهارم دبستان به خانم فرزانه صدیقی سپرده شده است. ببرش خونه. از ویژگی های تدریس آن می توان به تبدیل مفاهیم کتاب درسی به داستان های تصویری و متحرک ، استفاده از سناریوهای مختلف با کمک اجی مجی ، تدریس در سطوح و هوش های مختلف ، حل تمام سالات دروس ریاضی و استفاده از قطار شماره برای آموزش اشاره کرد. . . ریاضی اشاره کرد.

 

برای تدریس دروس سال پنجم و ششم چون حجم مطالب و همچنین تعداد دروس بیشتر از سال های قبل است از چند معلم برای آموزش استفاده شده است که همچون سایر مدرسین موسسه اجی مجی دارای رزمه آنها کاری پربار و سلیقه ای درخشان در آموزش دوره ابتدایی هستند. آموزش کتاب های اجتماعی و هدایای بهشتی توسط خانم مریم احمدپور انجام شده است. در نگاه اول ممکن است این دوره ها بسیار آسان تلقی شود اما با دقت هر یک از این دوره ها مشخص است که این دوره ها دوره حفظی محسوب می شوند و نقش معلم در علاقه مندی دانشجویان به این دوره ها بسیار مهم است و غیرممکن این یک انکار است. برای اولین بار در این پایگاه ، درس متن و حافظه همراه با داستان و انیمیشن انجام شده است که باعث جذابیت بیشتر آموزش و اشتیاق دانش آموز به یادگیری شده است.

 

خانم نیلوفر قهرمانی ریاضی کلاس پنجم دبستان را تدریس می کند. یکی از مهمترین دغدغه های خانم قهرمانی آشتی دادن دانش آموزان با دروس ریاضی است. وی برای رسیدن به این هدف سعی کرده است ریاضیات را به صورت تخیل و جذاب آموزش دهد تا دانش آموزان از آموزش ریاضیات لذت ببرند. پیروزی. از جمله خصوصیات آموزشی آن می توان به آموزش ریاضیات با خنده ، شادی ، خلاقیت و شادی اشاره کرد.

 

خانم اکرم دمیرچلی نیز پنجمین سال فارسی را گذرانده است. خانم دمیرچلی یکی از بهترین معلمان در زمینه ادبیات و فارسی ابتدایی است و این درس شیرین را ساخته است که یادگیری آن برای دانشجویان دشوار بود.

 

معلمان کلاس ششم اجی مجی ، مانند معلمان کلاس پنجم ، توسط معلمان مختلفی تدریس شده اند ، از جمله خانم مریم احمدی ، معلم مطالعات اجتماعی کلاس ششم ، و نیلوفر قهرمانى ، معلم ریاضی کلاس ششم. همه این افراد از بهترین معلمان کشور بوده اند و سالها تجربه درخشان تدریس در این دوره ها را داشته اند و البته آغازگر دوره های آموزش تصویری و قصه گویی در این زمینه هستند.

 

20٪ از همه دوره ها را برای هر درجه به صورت رایگان دریافت کنید

موسسه اجی مجی 20٪ از محصول آموزشی خود را به صورت رایگان برای همه دانش آموزان ارسال کرده است تا از این آموزه های منحصر به فرد استفاده کنند و همچنین با روش ها و ویژگی های تدریس هر معلم آشنا شوند. اما نکته مهم این است که این 20٪ اجی و مجی رایگان برای یک دوره خاص نیست ، بلکه از هر دوره در هر پایه انتخاب می شود و یک امتیاز بسیار ویژه برای دانش آموزانی است که به دنبال بهبود و افزایش توانایی یادگیری خود هستند. برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر به لیست قیمت اجی مجی مراجعه بکنید.

 

مشاوره ویژه محصولات اجی مجی

یکی از ویژگی های ممتاز این موسسه که آن را از موسسات دیگر متمایز می­کند وجود کارشناسان و مشاوران موسسه اجی مجی در کنار دانش آموزان است که در پیشرفت تحصیلی فرزندان شما نقش ویژه ای خواهند داشت با پشتیبانی که توسط مشاورین انجام می‌شود دانش آموز دیگر تنها نیست و می‌تواند از راهنمایی پشتیبان ها نیز بهره ببرد. لیست محصولات اجی مجی را با خیال راحت از سایت مرکزی موسسه می توانید خرید کنید.

 

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی