اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آخرین تست هایی که باید در کتابچه راهنمای عمومی به آنها بد پاسخ داده شود ، تست های مربوط به تست نزدیک و درک مطلب هستند. مباحثی که اکثر ماینرها با آن مشکل دارند و دلیل آن ضعف ماینرها در خواندن متون انگلیسی است.

اگر می خواهم خیلی صریح بگویم ، باید بگویم که برخلاف آنچه امروز گفته می شود ، روش یا تکنیک خاصی برای پاسخ به این متون وجود ندارد. تنها چیزی که می توانید برای رسیدن به موقعیت ایده آل برای پاسخگویی به کلوزآپ ها و خواندن پیدا کنید چیزی جز تمرین و تکرار زیاد نیست. کاملاً طبیعی است که وضعیت شما در این مباحث پس از 100 مجموعه تست دقیق و خواندن ، قابل مقایسه با روز اول نیست و شما می توانید پس از مدتی پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته باشید.

حتی اگر وضعیت زبان شما برای دروس زبان بسیار بد است ، شما هنوز هم می توانید آن را تغییر دهید و شروع کنید این تغییر باید در اسرع وقت اتفاق بیفتد و خیلی زود برای این مسئله باید طبق یک برنامه خوب پیش بروید. می توانید از این به بعد در هفته به 3 مجموعه آزمون بسته و خواندن پاسخ دهید.

بهترین منبعی که می توانید برای این آزمون ها پیدا کنید ، سوالات کنکورهای قبلی است و بعد از کنکور می توانید با ایده های جدید و خلاقانه به سراغ متن های مکتوب بروید. من از شما می خواهم که فقط برای انجام کار این فعالیت را انجام ندهید و واقعاً سعی کنید از زمانی که برای این تست ها می گذارید استفاده کنید. پس از پاسخ ، حتماً به پاسخ نامه بستن و خواندن مراجعه کنید و شاید اگر در متن به کلمه ای برخورد کردید که معنی آن را نمی دانستید ، آن کلمات را علامت گذاری کنید و در فواصل زمانی که کلمات را می خوانید ، حتماً این کلمات کلمه جدید را نیز مرور کنید.

بگذارید خیلی واضح به شما بگویم ، در سال کنکور ، حتی اگر در پشت یک وانت یک کلمه انگلیسی دیدید ، باید آن را حفظ کنید. این کلمات می توانند در معنی سازی متن در جلسه کنکور به ما کمک زیادی کنند.

 

نکته مهمی که باید به شما یادآوری کنیم این است که خودتان را با تعداد زیادی کتاب و دی وی دی شلوغ نکنید و اجازه دهید دستور العمل مربوط به خودتان باشد تا بتوانید از زبان لذت ببرید. هنگام انتخاب کمک زبان برای زبان خود ، بسیار مراقب باشید تا بتوانید بهترین منبعی را که می تواند برای شما مفید باشد انتخاب کنید.

هیچ چیز وحشتناکی در این دنیا وجود ندارد ، این چشم انداز و طرز فکر ما است که باعث می شود فکر کنیم چیزی برای ما ترسناک است یا پیام خوشبختی است. دوست من ، آزمون زبان ، عربی ، ریاضی و فیزیک یا هر موضوع دیگری دشوار نیست. این ما هستیم که آن را سخت می کنیم. متأسفانه ، بر اساس جو موجود ، داوطلبان کنکور از همان ابتدا بطور خودکار از برخی دروس محافظت می کنند و احساس می کنند که قادر به پاسخگویی به آزمونهای آن دوره و بسیاری از محدودیتهای پوچ دیگری نیستند که برای خود ایجاد می کنند. اینها فقط توهمات پوچی است که شما باید از شر این افکار خلاص شوید و به خود اجازه دهید بهترین ها را داشته باشید.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی