اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

معرفی کامل موسسه حرف آخر
در بازه زمانی کنونی استرسی عجیب بر منازلی که دانش آموز کنکوری دارند وارد می‌شود و کسب بهترین نتیجه در بزرگترین ماراتن علمی کشور آرزوی همه والدین و دانش آموزان است. اما اکنون که کمتر از 5 ماه تا روز کنکور زمان باقی است و افرادی وجود دارند که تا کنون مطالعه خوبی نداشته اند یا اصلا برای کنکور درس نخوانده اند به خصوص دانش آموزان سال دوازدهم که تعدادشان کم هم نیست. این دسته از افراد با توجه به محدودیت زمان باید چه کاری انجام دهند؟ امروز در گزارش سری به دنیای کنکور خواهیم زد و کنکوری های عزیز را با یکی از بهترین موسسات آموزشی کنکور یعنی حرف آخر آشنا خواهیم کرد که فقط در 2 ماه بتوانند پرونده آموزش کنکور خود را ببندند. شاید مطالعه کل کنکور در 2 ماه باور کردنی نباشد اما به پیشرفت تکنولوژی این امر ممکن است.

فروشگاه حرف آخر

احتمالا الان برایتان جای سوال باشد که پیشرفت تکنولوژی چه ارتباطی با کنکور و آموزش دارد! خب اول تکنولوژی را تعریف کنیم. تکنولوژی به هر وسیله ای می‌گویند که انجام کارها را اسان تر کند. این تکنولوژی به دنیای کنکور و آموزش هم رخنه کرده و تنها موسسه در ایران که چنین آموزشی را در اختیار دانش آموزان کنکور قرار می‌دهد که یک سبک بسیار جدید است و در سال های اخیر افرادی مانند علیرضا مردانی با رتبه 10 کنکور، روژین و هانا یاری با رتبه های 12 و 18، سجاد علیزاده با رتبه 87 و افرادی مانند مجتبی سعادت پیشه بعد از 13 سال دوری از کنکور توانست با این سبک آموزش به رتبه 301 دست پیدا کند. برای آشنایی کامل با سبک تدریس و رتبه برتر های این موسسه به سایت حرف اخر مراجعه کنید.

100 روز طلایی با حرف اخر 6040:
موسسه حرف آخر با منابع خودش داوطلبان را از هر منبع دیگری اعم از کتاب، کلاس و آزمون بی نیاز می‌کند؛ چراکه هر آنچه یک فرد برای پیمودن مسیر کنکور خود نیاز دارد در اختیار آن ها قرار می‌دهد و دانش آموز دیگر نگران از بابت کامل نبودن منابع یا هرچیز دیگری ندارد. جدیدترین پروژه این موسسه 6040 نام دارد. پروژه ای که پرونده آموزش و تست زنی را در دو مرحله یکی 60 روزه و دیگری 40 روزه خواهد بست. پروژه 60 اختصاص مطلق به آموزش دارد. در این مرحله داوطلب در یک بازه 60 روزه با برنامه ریزی دقیق که در اختیار او قرار خواهد گرفت پرونده آموزش را خواهد بست و بهترین تدریس را به خود اختصاص خواهد داد که با تمامی سبک تدریس های قبلی متفاوت است.

بعد از اجرای برنامه 60 روزه داوطلب وارد مرحله محک و مرور خواهد شد که یک بازه 40 روزه را باید به این کار اختصاص دهد. 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور در این مرحله در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت که کاملا مشابه سوالات کنکور است و به همان سبک توسط برترین اساتید و طراحان کنکور کشور درست شده اند و در اختیار داوطلب قرار می‌گیرند و هر سال تطابق زیادی نیز با سوالات کنکور دارند و سوالات زیادی عین یا مشابه آن ها طرح خواهد شد. اما تفاوت اصلی این آزمون ها با سایر منابع در مرور است و همزمان با هر آزمون یکبار کل دروس را مرور خواهد شد که اتفاقی عجیب اما واقعی است. داوطلب با آزمون های حرف آخر دیگر به روش های کلاسیک و وقت‌گیر برای مرور نیاز ندارد و این موضوع بزرگترین ویژگی های حرف اخر 6040 است که با کلیک روی لینک کاملا با آن آشنا خواهید شد.

6040 حرف آخر مناسب چه افرادی است؟
سوال درست و به جایی است؛ آیا همه افراد می‌توانند از این پروژه استفاده کنند یا مناسب عده ای خاص است؟ در پاسخ باید گفت که این پروژه محدودیتی ندارد و همه می‌توانند از آن استفاده کنند چه داوطلبی که امسال دوازدهمی است و چه فردی که ده ها سال مانند مجتبی سعادت پیشه از کنکور فاصله گرفته بوده. اما دلیل این ادعا به سبک تدریس در حرف آخر بر می‌گردد که دیگر تفاوتی در سطح داوطلبان وجود نخواهد داشت و همه می‌توانند برای ادامه مسیر از آن استفاده کنند و حتی داوطلبانی که پرونده دروس خود را قبلا بسته اند به کمک بسته 6040 می‌توانند یک مرور طوفانی نیز داشته باشند و یکبار برای همیشه پرونده کنکور خود را ببندند. این پروژه از فیلم آموزشی، کتاب و آزمون تشکیل شده است و تمامی نیاز های دانش آموز را پوشش خواهد داد.

سوال بعدی که ممکن است به ذهن خطور کند در رابطه با کامل بودن این پروژه است که آیا کل دروس آموزش صفر تا صد دارد یا خیر! در پاسخ باید به سراغ بیست آزمون برویم. در قسمت آزمون های این موسسه تمامی سوالات کنکور 98 وجود دارد و داوطلب برای اینکه بتواند به کل سوالات پاسخ دهد باید بر روی کل کتاب های درسی و منابع مسلط باشد و وجود این سوالات در آزمون های حرف آخر حاکی از آموزش کامل دروس بدون ناقصی در پروژه 60 است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این پروژه حتما به فروشگاه حرف اخر سری بزنید.

هم چنین حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری و خانم مریم فرزی دریافت نمایید.

021-66576182

021-66576371

021-66566623

 

منبع

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی