اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آموزش جذاب دروس ابتدایی با اجی مجی
هر ساله با شروع سال تحصیلی تمامی ابتدایی ها همه هم و غم شان یادگیری دقیق مطالب است تا بتوانند نوشتن و خواندن و در نهایت فراتر از آن با اطلاعات کافی به پایه های بعدی راه پیدا کنند اما امسال متاسفانه با وجود کرونا امکان شرکت حضوری دانش آموزان در کلاس بسیار کم شده و باعث می شود تا در کیفیت آموزش مشکلاتی ایجاد شود و والدین را دچار این واهمه کند که آینده فرزندشان به چه صورت خواهد بود. اما راهکار برای این مشکل چیست؟ اجی مجی بهترین راهکار برای آموزش دروس دبستان می باشد.

برنامه شاد و عدم جلب رضایت اولیا و معلمان
شبکه شاد، فضایی اجتماعی طراحی شده برای آموزش آنلاین دانش آموزان در تمام پایه ها، رشته ها و مقاطع می باشد. واقعیت آن است که شبکه شاد هنوز هیچ تضمینی برای دو موضوع، ارائه نکرده است. یکی تشکیل کلاسها در ساعات معمول یک مدرسه فیزیکی است و دوم کیفیت آموزش ارائه شده به دانش آموزان.

از سوی دیگر، موضوع تضمین کیفیت آموزش یعنی تضمین این که فرآیند یادگیری در آموزش مجازی از طریق سامانه شاد اتفاق می افتد، در این اپلیکیشن اجرایی نشده است. هیچ کس، از مدیر و ناظر مدرسه گرفته تا معلم دلسوز، کارشناسان ستادی آموزش و پرورش و حتی پدر ومادری که بالای سر بچه می ایستند تا او به صورت آنلاین درس بخواند نمی توانند مطمئن شوند فرآیند یادگیری در ذهن بچه ها در حال اتفاق افتادن است، چون چنین تجربه ای تاکنون انجام نشده است هم چنین در این میان اگر سوالی برای دانش آموز پیش بیاید از چه کسی باید بپرسد و چه کسی به درستی او را راهنمایی خواهد کرد؟!

آموزش مجازی برای دروس ابتدایی کافی است؟
با توجه به مشکلایتی که در بالا مطرح شد و هم چنین این که ممکن است حتی خود معلم ها هم نتوانند آنطور که باید در این برنامه خوب ظاهر شوند چون که برخی معلمان برای آموزش مجازی تسلط کافی ندارند یعنی فقط پاورپوینت‌هایی را که از کانال‌های آموزشی برداشته‌اند برای دانش‌آموزان ارسال می‌کنند و طبیعی است که دانش‌آموز یاد نمی‌گیرد؛ متأسفانه برخی دبیران بازنشسته هستند و به‌خاطر نبودن نیروی کافی در آموزش و‌ پرورش همچنان تدریس می‌کنند در این میان برخی آنها ممکن است تسلط و شناخت لازم برای آموزش مجازی نداشته باشند.

با تمامی این تفاسیر آموزش مجازی نمی تواند برای دانش آموز ابتدایی کافی باشد و باید در این میان زمان بیشتری برای یادگیری دانش آموز صرف شود.

اجی مجی بهترین راهکار برای دوران کرونا
اجی مجی یک سبک آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی می باشد؛ همه ما مطلع هستیم که یادگیری با روش های قدیمی و کلاسیک چه قدر حوصله سر بر است و به خصوص برای نسل جدید که اکثرا به تکنولوژی هایی مانند موبایل و تبلت خو گرفته اند و همواره باید به اجبار آن ها را به سمت درس برد؛ اما چه می‌شود که آموزش آن قدر شیرین و دلنشین باشد که دانش آموزی که به زور سمت درس نمی‌رفت الان با اشتیاق و ذوق فراوان بخواهد پای درس های خود بنشیند؟ اجی و مجی دو شخصیت عروسکی و خواهر و برادری هستند که در کلاس حاضر شده و دانش اموزان ان کلاس محسوب می شوند.

ویژگی های اجی مجی برای پایه سوم
جامع و با بیانی شیوا

تمامی مطالب از تمامی دروس تدریس شده و هیچ مطلبی جا نمانده است و هم چنین اساتید مجرب این مجموعه با بیانی شیوا و رسا دروس را آموزش می دهند به طوری که دانش آموز از گوش کردن خسته نمی شود و با اشتیاق مطالب را فرامی گیرد.

جذاب و پر از سرگرمی

در این دی وی دی ها اساتید با استفاده از سرگرمی های جذاب سعی کرده اند تا آموزش را برای دانش آموز ساده تر جلوه دهند و یادگیری برای دانش آموز یک اجبار نباشد بلکه با ذوق و علاقه خود پای تدریس نشسته و مطالب را بیاموزد.

معرفی ریحانه رضایی معلم سوم ابتدایی
خانوم رضایی معلم جوان و خلاقی که با استفاده از الگویابی و انیمیشن یادگیری را برای دانش آموز بسیار ساده و مهیج کرده است به طوری که در کم ترین زمان مطالب به خوبی توسط دانش آموز آموزش دیده می شود بدون آن که از درس خواندن زده شود.

20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی به صورت رایگان
برای آشنایی با مجموعه اجی مجی و دریافت 20 درصد از محتوای آموزشی همه درس ها با تدریس این آموزگاران، کافیست کلمه «اجی مجی» را به سامانه پیام کوتاه به شماره 10002907 ارسال نمایید. مشاورین ارشد این مجموعه با شما تماس می گیرند و فقط با پرداخت هزینه ارسال (حدود 20 هزار تومان) می توانید یک پنجم تدریس ها را داشته باشید.

هدیه اجی مجی

برای خرید پکیج های اجی مجی می توانید به سایت مرکزی اجی مجی به نشانی ajjimajji.org مراجعه کنید و علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

02166576182

 

منبع

  • ۹۹/۰۷/۱۷
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی