اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

پس از مطالعه مقدماتی ، شما باید در کلاس حضور داشته باشید تا بتوانید از آنچه معلم در مورد فصل جدید آموزش داده است ، بهره مند شوید. این مهمترین قسمت مطالعه زیست شناسی است. زیست شناسی موضوعی است که ابتدا باید فرآیندهای آن را بیاموزید و اگر کتاب درسی را در خانه بخوانید روند کار بسیار دشواری خواهد بود. اما توصیه من این است که در مورد آموزش کلاس در همه دروس ، به ویژه زیست شناسی ، جدی باشید و سعی کنید این موضوع را همین جا یاد بگیرید و اجازه ندهید مانع آن شود. از این به بعد می خواهم که شما به طور فعال در کلاس حضور داشته باشید و اگر بخشی از مقاله برای شما مبهم بود ، حتماً از دبیر بخواهید دوباره آن را برای شما توضیح دهد تا بتوانید اصل آن را درک کنید.

 

این جایی است که ترکیبی از خواندن قبل از کلاس و حضور فعال معلم در جلسه مطالعه می تواند هر موضوع را برای شما جمع کند. این ترکیب را حتما امتحان کنید.

 

 

 

درس بعدی

مطالعه آنچه در همان روز آموزش داده شد تأثیر بسیار مثبتی در روند یادگیری دارد و باعث می شود بسیار سریعتر و بهتر یاد بگیرید. مشاوران باتجربه کشور سالها به این نکته اشاره کرده اند که شما هر روز در همان روز درس را می خوانید و آن را به تعویق نمی اندازید. برای مطالعه زیست شناسی همیشه یک مداد و نشانگر جادویی به همراه داشته باشید. در آغاز دوباره آموزش را بخوانید. پس از آن ، شما باید محتوای فصل مربوطه را تا آنجا که ممکن است بند به پاراگراف بخوانید. من از شما می خواهم که به طور جدی در مورد آنچه می خوانید فکر کنید ، و سعی نکنید مطالعه را در اسرع وقت به پایان برسانید. مطالب را سطح بندی کنید و سعی کنید ارتباطات درست و منطقی بین محتوای این فصل و سایر فصول زیست شناسی را پیدا کنید.

 

در حالی که زیست شناسی می خوانید ، خود را تجسم کنید ، نه یک توسعه دهنده کنکور ، و در نظر بگیرید که آیا هر پاراگرافی که می خوانید فرصتی برای طراحی آزمون دارد یا نه این نگاه شما را بسیار دقیق تر از گذشته می کند و چیزی را از دست نمی دهید. حتماً محتوای مهم را با جادویی که دارید برچسب گذاری کنید تا دفعه بعد بتوانید به سرعت از هر فصل خلاص شوید.

 

قسمت مهم دیگری از زندگی که مورد توجه توسعه دهندگان کنکور است ، اشکال کتاب های درسی است. اگر از نزدیک به هر شکل نگاهی بیندازید ، نکات بسیار مفیدی در زمینه طراحی تست خواهید یافت. اخیراً کتابهای زیادی در بازار منتشر شده است که با تمرکز بر روی فرم کتابهایی در زمینه زیست زیستی و تلاش برای تسهیل کار کارگران معدن است.

 

محدودیت ها را نادیده نگیرید. اگرچه طراحی این سبک از تست ها مورد پسند بسیاری از ماینرها نیست ، اما شما باید بتوانید با این مشکل کنار بیایید. چه این مسئله را بپذیریم و چه نپذیریم ، چندین سال است که این سبک تست بخشی ثابت از کنکور است و به احتمال زیاد امسال نیز این مشکل را خواهیم دید و عدم توجه به این نوع تست می تواند عواقب جدی برای ما داشته باشد. ... بنابراین ، من توصیه می کنم محدودیت ها را با ماسک مخصوص رنگ مشخص کنید تا هنگام خواندن توجه شما را جلب کند.

  • ۹۹/۰۷/۱۲
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی