اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

اول ابتدایی

آموزش های مطالب ابتدایی به صورت کامل

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دین و زندگی و دیگر هیچ

دین و زندگی تنها دوستان همه ما بودند ، هستند و خواهند ماند. دین و زندگی به تنهایی بار عمده تمام کاستی های ما را به دوش می کشد و در تاریخ برتری ما همیشه نقش ابرقهرمانان را داشته است. دقیقاً در لحظه ای که درصد هایی را که می خواهیم رتبه بندی کنیم دوباره مرور می کنیم ، غیر از 100 امتیاز در دین و زندگی نمی توان چیزی را تصور کرد. رویایی که مطمئناً تحقق پذیر است. البته به آسانی سالهای گذشته نیست ، برای دیدن عدد سه رقمی 100 قبل از این درس ، باید متفاوت عمل کنید. فقط با حفظ کردن دیگر نمی توانید کاری انجام دهید. فقط حفظ یک کتاب درسی دیگر برای شما کافی نیست. آزمون هایی را می بینید که از چندین فصل از دو یا سه کتاب در مورد دین و زندگی تشکیل شده است. دیگر نمی توان با دین و زندگی صد در صد شوخی کرد.

 

ابتدا توصیه می کنم یک مداد و یک نشانگر جادویی به همراه داشته باشید.

فرض کنید قرار است برای اولین بار از دین عبرت بگیرید. برای این کار بهتر است چرخه این درس را از کتاب درسی بخوانید تا با محتوای کلی درس آشنا شوید. پس از یک مطالعه اولیه ، می توانید نگاهی به آزمون های سراسری سال های اخیر بیندازید تا بفهمید کدام قسمت از کتاب در این سال ها بیشترین علاقه را در بین توسعه دهندگان کنکور سراسری ایجاد کرده است. پس از انجام این دو مرحله ، باید ضربه نهایی را وارد کنید.

برای این کار باید پاراگراف به پاراگراف این درس را به دقت مطالعه کنید و اگر مورد مهمی مشاهده کردید ، آن را بررسی کنید تا در سری بعدی در مدت زمان بسیار کوتاهی محتوای مهم درس را مرور کنید. به یاد داشته باشید که نکات مهمی را که از آیات درس می آموزید یادداشت کنید و با دقت نکاتی را از راهنمای مطالعه یا هر قسمت دیگری که دریافت می کنید به کتاب درسی منتقل کنید. بنابراین ، شما کتاب درسی خود را به یک منبع منحصر به فرد تبدیل خواهید کرد.

البته فراموش نکنید که نوشتن می تواند تأثیر مثبت زیادی در روند یادگیری شما داشته باشد. شما باید هر درس را به اندازه کافی تسلط داشته باشید تا بتوانید این درس را به دقت به خود یا دوستان خود بیاموزید و می توانید هر زمان که بخواهید توصیه های این درس را روی کاغذ خلاصه کنید. حتی یک جزئیات نباید از دید شما پنهان بماند.

 

موضوع را دنبال کنید

اگر در چند سال گذشته به آزمون های دین و زندگی توجه کنید ، به راحتی به اهمیت متون مقدس و احادیث این درس پی خواهید برد. تقریباً 70٪ تا 78٪ آزمون های دینی و زندگی به طور مستقیم یا غیرمستقیم به کتاب های مقدس و احادیث این دوره مربوط می شود.

بنابراین ، آنچه شما باید انجام دهید ایجاد ارتباط صحیح بین هر آیه و کتاب درسی است. البته ممکن است تمام آیات یک کلاس مربوط به متن آن کلاس نباشد. با این حال ، اگر می توانید ارتباط برقرار کنید ، بهتر است بخشی را در بالای پاراگراف مربوطه بنویسید.

علاوه بر یافتن پیوند بین کتاب مقدس و کتاب درسی ، باید به دنبال پیوند بین یک کلاس و کلاسهای دیگر نیز باشید. اکثر متون مقدس هر درس ارتباط معنایی یکسانی دارند از این رو در کنکور شاهد برخی تست ها بودیم و فرم های آزمون و گزینه های آزمون بر اساس متون مقدس کتاب طراحی شده بود.

در آخر ، من توصیه می کنم که بر تمام کتاب های مقدس کتاب درسی تسلط داشته باشید. برای به دست آوردن درصد بیشتر در این درس ، نیازی نیست سخت کار کنید ، فقط باید کتاب مقدس و روایات هر درس را کاملاً پرورش دهید. سعی کنید هر آیه را بخاطر بسپارید ، و سپس معنای روانشناختی هر آیه را در ذهن خود ببینید. در اکثر موارد ، در بعضی از آزمون ها متوجه شدیم که آیه به طور کامل به داوطلب اختصاص داده نشده است ، بنابراین شما باید درک خوبی از آغاز و پایان آیه داشته باشید.

فراموش نکنید که در کنکور 1997 ، 17 تست مربوط به کتاب مقدس و فقط 8 تست مربوط به کتاب های درسی وجود داشت. همه چیز روشن است ، بنابراین کمبود فضای کار وجود ندارد.

 

  • ۹۹/۰۷/۱۱
  • سالار مهر

دینی کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی